fredag 3. desember 2010

Julegavetips


I dag har det vært herlig fredagsstemning hos oss i Moss. Det er ekstra hyggelig i butikken nå i førjulstiden,


ikke minst med alle kundene som besøker oss for å kjøpe julegaver til sine kjære.

 
Vi knipset noen bilder i dag av fine ting til å legge under juletreet ;-)
 
Lange deilige ullstrømper. 

 Kule gamasjer!

Nydelige blondemansjetter.  

 Deilig varme skjerf.

Ny serie fra green gate 

 Gavepakning med fire espressokopper fra Green gate.

Puff fra Au Maison.

Bokstaver, morsom ramme med plass til flere bilder og vegglysestake.

 Masse spennende til de minste: Herlig koppestell, puslespill,

 bøker, instrumenter, treleker mm.



Noen smakebiter :-)


Ønsker deg en stemningsfull adventshelg.

3 kommentarer:

  1. Alltid kos å komme på besøk i butikken til dere :o) I dag ble det også noen koselige venninnegaver i tillegg til et deilig plagg til meg selv.
    Ønsker dere en fin adventstid!

    SvarSlett
  2. Så mye fint :)
    Når noen spør meg hva jeg ønsker meg til jul, svarer jeg bare hva som helst fra Dorothea! :D

    SvarSlett
  3. Kristin: Så hyggelig å høre :-). Vi ønsker deg også en god adventstid!

    Line: Den kommentaren skal vi huske på :-D

    SvarSlett