søndag 23. januar 2011

Ny uke på gang!


"Oh, I think I`ve died and gone to Scandinavian Heaven!" Dette er en aldeles herlig melding som vi fikk på bloggen for en tid tilbake. Sånne kommentarer varmer langt inn i hjerteroten. Tenk at noen har så stor glede av det vi viser frem i bloggen! Tusen takk til Nana Go-Go og alle dere andre som gir oss respons her inne. Vi setter stor pris på det!


Sånn på opptakten til en ny uke viser vi noen bilder fra butikken på Lørenskog. Vårstemningen er på vei inn i butikken og vi får stadige inn nyheter nå.

Flere som gleder seg til våren? Uansett ønsker vi dere en herlig uke!

1 kommentar:

  1. Du er hjertelig velkommen Dorothea. Jeg så navnet mitt i ditt innlegg, og bare måtte undersøke hva du sa om meg!lol. Jeg absolutt elsker bloggen din og din fantastiske butikken. Jeg skriver dette ved hjelp av Google Translate derfor jeg håper du er i stand til å forstå hva jeg sier! Jeg håper du får en god uke Dorothea med mye virksomhet i flott butikk.

    SvarSlett